کامپوزیت لیرینگ یا کامپوزیت معمولی؟

کامپوزیت لیرینگ یا کامپوزیت شیشه ای یکی از روش های زیباسازی دندان است اما تفاوت این روش با کامپوزیت معمولی چیست؟

در روش کامپوزیت معمولی از یک نوع کامپوزیت استفاده می کنیم که رنگ آن با توجه به سلیقه ی مشتری انتخاب و توسط دندانپزشک روی دندان ها نصب می شود.

سفید بودن دندان ها یکی از معیارهای زیبایی و اصلاح لبخند به شمار می رود اما این روش برای افرادی که قصد دارند یک یا چند دندان را کامپوزیت کنند و سایر دندان هایشان یکدست و سفید نیست پیشنهاد نمی شود.

در روش لیرینگ (لایرینگ) اصل رنگ کامپوزیت ها بر اساس سایه های مختلف دندان واقعی انتخاب می شود. سایه های مختلف رنگ دندان اصلی را برای کامپوزیت بصورت لایه به لایه قرار می دهند تا کاملا شبیه به دندان واقعی باشد. دندانهای واقعی از سایه های مختلف رنگ تشکیل شده اند. به طوری که لبه های دندان سفید و براق تر می باشد. در ادامه هر چه به سمت لثه ها و قسمت ریشه دندان می رویم رنگ دندان زردتر و همچنین مات تر می گردد.

 

کامپوزیت، لمینت و لیرینگ از روش های پرطرفدار برای اصلاح لبخند و زیبایی دندان ها هستند اما پیش از انجام این روش ها انتخاب دندانپزشک متخصص و متبحر در این زمینه و مشورت با او می تواند تاثیر زیادی در بهتر شدن نتیجه ی کار داشته باشد.

ما در الترادنتال با بهره گیری از کادر متخصص و مجرب و با استفاده از به روزترین و بهترین تجهیزات و مواد اولیه در تلاشیم تا تجربه ای خوب و نتیجه ای رضایت بخش برای شما رقم بزنیم.

 

برای مشاهده ی نمونه کارها و آشنایی بیشتر با مجموعه ی ما کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

تماس برای مشاوره رایگان